📜 Polityka zwrotów

obowiązująca na stronie https://zelaznyumysl.pl/

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka zwrotów określa zasady odstępowania od umowy zakupu oraz reklamacji produktów cyfrowych sprzedawanych na stronie https://zelaznyumysl.pl/
  2. .
  3. Sprzedawcą i administratorem strony jest podmiot ŻelaznyUmysł zwany dalej Usługodawcą, nieprowadzący działalności gospodarczej,
  4. e-mail kontaktowy: ironbrothers@gmail.com
  5. Polityka zwrotów dotyczy wyłącznie sprzedaży ebooków w formie elektronicznej PDF.

§2. Brak prawa odstąpienia od umowy po pobraniu ebooka

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
„Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.”
  1. Oznacza to, że w momencie dokonania płatności i pobrania ebooka, klient traci prawo do odstąpienia od umowy, ponieważ:
  • wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia (otrzymanie pliku natychmiast),
  • zostaje poinformowany przed zakupem, że po pobraniu produktu nie będzie możliwości zwrotu.
  1. W praktyce: po zakupie i otrzymaniu linku do pobrania ebooka zwrot pieniędzy nie jest możliwy.

§3. Reklamacje (np. problem z plikiem)

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli:
  • plik z ebookiem jest uszkodzony,
  • link do pobrania nie działa,
  • produkt nie odpowiada opisowi na stronie.
  1. Reklamację należy przesłać na adres e-mail: ironbrothers@gmail.com, z krótkim opisem problemu oraz dowodem zakupu (np. potwierdzenie płatności).
  2. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, sprzedawca:
  • ponownie udostępni prawidłowy plik ebooka, lub
  • w uzasadnionych przypadkach dokona zwrotu środków na to samo konto, z którego dokonano płatności.

§4. Procedura zgłoszenia reklamacji

  1. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail użyty przy zakupie,
  • opis problemu,
  • numer transakcji lub potwierdzenie płatności.
  1. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia w ciągu 3 dni roboczych.
  2. W przypadku uznania reklamacji, zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 7 dni roboczych od decyzji pozytywnej.

§5. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  2. Polityka zwrotów obowiązuje od dnia 01.11.2025r.
  3. Aktualna wersja dokumentu jest zawsze dostępna na stronie:
  4. 👉 https://zelaznyumysl.pl/polityka-zwrotow